Tekno Xp Görsel 8 [2013 V2]






Tekno Xp Görsel 8 V2

Normal Xp'den Sıkıldınızmı?
Windows 8 Kullanmak istiyorsunuz ama Sistem gereksinimlerinmi az?
O Zaman Bu sistem Tam sana Göre.

3 Masaüstü ve 1 Laptop PC de Denendi hiç bir sıkıntı çıkmamıştır.

Indirirken veya cd çekerken hata oluşmuş olabilir ... Cd düşük hızda nero ile yazdırın.


Sisteme Eklenenler:

Ayar.exe
cesur.exe
Windows 8.exe
WinRAR.exe
InternetDownloadManager.exe
USB Disk Security 6.1.0.432 TR.exe
Firefox Setup 17.0.exe
SHELL.exe<
Sağ Tık Eklentileri (AIO)
Kopyalama Sepeti
(Win8 Style) Boot Ekranı
Win8 Style hdd Doluluk göstergesi
VIGLANCE.exe
VistaSwitcher.exe
WinMetro.exe
Uxtheme.dll Yamaları :+ İconlar + Wallpaperlar +Fontlar + Windows 8 Fare İmleçleri

Sisteme Yapılan İnce Ayar:


Bilgisayarım-Sağ Tuş Menüsüne Kayıt Defteri kısayolunu ekle

Bilgisayarım-Sağ Tuş Menüsüne Olay Görüntüleyici kısayolunu ekle

Bilgisayarım-Sağ Tuş Menüye Aygıt Yöneticisi'ni ekle

Bilgisayarım-Sağ Tuş menüye Denetim Masasını ekle

Bilgisayarım-Sağ Tuş Menüye Program Ekle/Kaldır ekle

Görev Çubuğu-Görev çubuğunu kilitle-Evet

Internet Explorer-Ana sayfayı ayarla-www.google.com

Masaüstü-Ağ Bağlantıları simgesi-Göster

Masaüstü-Belgelerim simgesi-Göster

Masaüstü-Bilgisayarım simgesi-Göster

Masaüstü-Geri Dönüşüm Kutusu simgesi-Göster

Masaüstü-Internet Explorer simgesi-Göster



Sistemden Çıkarılanlar:


Türkçe Haricinde Tüm Diller

ÇıkartıldıEl ile kurulum ve yükseltme

Oyunlar,İnternet oyunları, Pinbal

Tablet Pc

Örnek Müzik

Msn Explorer



Sistemden GörüntüleR


























İSTEMEDİĞİNİZ AYARLAR:


BAŞLAT MENÜSÜ İSTEYENLER İÇİN:



VİSTASWİCHER İSTİYENLER İÇİN:



WİNDOWS8 MESNÜSÜNÜN PC AÇILIR AÇILMAZ AÇILMAMASINI İSTİYENLER:









Güncellenen Sistem : Windows XP PRO SP3
ISO Boyut : 500 MB
Güncellik Tarihi : Mayıs 2013 kadar çıkan tüm güncellemeleri içerir.
Kurulum Çözünürlüğü : 1024x768 PX
Sıkıştırma : Rar / TeknoXp.blogspot.com
Görsel Paket Entegresi : Yapılmıştır
Bileşen Silinme İşlemi : Yapıldı. Liste sunumda.
Program Entegresi : Yapıldı
Sürücü Entegresi : Yapıldı. Liste sunumda.
Katılımsızlık Durumu : Full Katılımsızdır.Oturum Administrator Olarak açılır.



Linkler:






23 yorum:

TŞK LER PAYLAŞIMIN VE EMEĞİN İÇİN

24 Temmuz 2013 09:38 comment-delete

önemli değil herşey sizin için :D

28 Temmuz 2013 15:31 comment-delete

mukemml

5 Ağustos 2013 15:18 comment-delete

kardeş ellerine sağlık çok güzele benziyor kurmaya çalışıyorum ama kuramadım, aslında herşey normal gidiyor başlarda problem yok flash'la atıyorum dizüstü olduğu için kurulum başlıyor mavi ekranda sürücüleri yüklüyor sonra siyah bi ekran geliyo tekrar açılıyo diskleri kontrol ederken bilgisayar kendi kendine kapanıyo acaba neden kaynaklanıyordur bi bilgin var mı?

13 Ağustos 2013 02:20 comment-delete

valla kardeşim kimsede böyle bir sorun çıkmadı imkanın varsa cd ye yükle öyle at formatı derim

14 Ağustos 2013 16:00 comment-delete

Merhabalar
TeknoXp Görsel 8 i indirdip cd ye nero ile yazdım. Ancek sistem boot etmedi neden acaba ?

23 Ağustos 2013 05:34 comment-delete

çok teşekkürler sistem çok güzel hızlı çalışıyor çalışmalarında başarılar saygılar

7 Eylül 2013 04:08 comment-delete

kardesim ben bunu kurduktan sonra internete giremiyorum ne yapmam lzm?

Adsız
19 Ocak 2014 08:55 comment-delete

anakartın modeli ile driverını internetten bulup indirmen lazım böyük ihtimal driverlarını yüklememiştir...

5 Şubat 2014 14:06 comment-delete

kardes rar şifresi nedir şifre istio üstelik iso ?

22 Şubat 2014 05:18 comment-delete

Kardes Cok tesekkur Ederimde bunu nasl yapabilirz denedim yapamadım

4 Mart 2014 05:39 comment-delete

kardeşim v1 i kullanıyodum şimdi v2 ye geçmek istedim indirdim cd ye geçirdim bilgisayarım bios ta 1.olarak cd gözüküyor ona rağmen başlangıçta cd yi görmüyor yan ön yüklene yeri çıkmıyor bana bi yardımcı olurmusun

5 Mart 2014 06:39 comment-delete

admin bu 32 bit dimi ?

15 Mart 2014 02:52 comment-delete

rar şifresi nedir kardeş

16 Mayıs 2014 07:40 comment-delete

eywallh kardeşim ellerine sağlık şifreyide bulduk...TeknoXp.blogspot.com...Sonsuz Teşekkrler..

24 Temmuz 2014 04:57 comment-delete

admin hata kodu 8092 diyor

22 Ağustos 2014 22:57 comment-delete

kardeş rar dan çıkarırken hata veriyor yarıda durup dosya bozuk hatası alıyorum

23 Aralık 2014 13:12 comment-delete

Sifre nedir surekli parola gir diyor

24 Şubat 2016 01:43 comment-delete

Sifre nedir surekli parola gir diyor

24 Şubat 2016 01:46 comment-delete

Rar sifresi: TeknoXp.blogspot.com

26 Şubat 2017 02:36 comment-delete

Rar sifresi: TeknoXp.blogspot.com

26 Şubat 2017 02:36 comment-delete

Boot olarak usb secili ya simdi kendi harddiskini sec ordan devam edicektir

1 Mayıs 2018 15:46 comment-delete

İngilizce sürümü mevcutmu hocam

8 Ağustos 2018 11:24 comment-delete

Yorum Gönder